BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

diumenge, 25 d’octubre del 2009

ESPECIAL 1969-1976 (LP - 1981)

LA TRINCA 1969 - 1976
Ariola - LP [x2] (1981)


DISC 1
03.- Festa Major (*)

DISC 2

(Es tracta d'una reedició del doble LP
"7 ANYS i 1 DIA" publicat l'any 1977)


(*) La cançó "03.-Festa Major" del disc 1 d'aquest recopilatori és una versió reduïda del disc FESTA MAJOR (1970). Els enllaços dels títols us porten als apunts amb les lletres completes i podeu trobar la lletra d'aquesta versió escurçada i l'àudio de la mateixa en un post especial.

2 comentaris:

Ada Leaño Molina ha dit...

hola estic buscant aquesta cançó:

PERET, PERET

Mare de Déu del Carme, que us he fet jo?
M'han robat l'arengada del senalló
Peret, Peret, fem un "cigarro",
vigila bé, no vingui l'amo.
Si l'amo ve, fes-me un xiulet,
i de seguida, i de seguida
farem paret, farem paret!

la que es pot trobar en: Potpourris (Tocata i fuig com puguis)
POTPOURRIS
(TOCATA I FUIG COM PUGUIS
del disc TOTS SOM POPS)

Volem fer una obra de teatre i ens gustaria poder trovarla, podrien sogerirnos coo podem trovar-la per favor?
Una abraçada, Ada leaño el meu correo es: pilita27@yahoo.co.uk ó cosasdeada@gmail.com

McAbeu ha dit...

ADA: Crec que puc ajudar-te amb la teva demanda, em poso en contacte amb tu via mail.