BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 5 d’octubre del 2009

Tango

TANGO
Lletra i música: La Trinca

El meu amic Armando,
sentint el gran escàndol,
d'un film d'en Bertolucci
que fan a Perpinyà.
Se'n va de “contrabando”
a veure en Marlon Brando
i torna a casa seva
amb ganes d’endrapar.
M'agafa la costella,
me li endinya mantega
i mentre s'arrossega
per la moqueta del pis,
en mig d'un esbufec,
diu: Pepeta jo crec,
que això és més pistonut
que el tango de París.
Amor meu, vine aquí,
ballem l'últim tango a Manresa,
i abans de que quedis estesa,
garrella meva, has de fruir.
Si el trobes estantís,
aquest últim tango a Manresa,
jo et cantaré la Marsellesa
i et semblarà que ets a París.
La cosa no canvia
i a l'home cada dia
el toc de la mantega
li fa més il·lusió.
Però ara els comestibles
no són gaire assequibles
cada cop surt més cara
la alimentació.
I abans que la mantega
no el porti a la ruïna,
ho prova amb margarina,
del Montseny per fer país.
I diu a la muller: ha, ha, ha:
- Calla que això va bé
i surt millor de preu
que el tango de París.
Amor meu vine aquí,
fes-me una truita a la francesa,
ara que tens la cuina encesa.
carinyo meu has de fregir.
Si ho trobes estantís,
lo de la truita a la francesa,
jo et cantaré la Marsellesa
i et semblarà feta a París. Atxís!


TANGO
(Versió diferent que apareix
al recopilatori "7 Anys i 1 Dia" - 1977)

I el meu amic Armando,
sentint el gran escàndol,
d'un film d'en Bertolucci
que fan a Perpinyà.
Se'n va de “contrabando”
a veure en Marlon Brando
i un cop a casa seva
el "paio" ho vol provar.
M'agafa la costella,
me li endinya mantega
i mentre s'arrossega
per la moqueta del pis
en mig d'un esbufec,
diu: Pepeta jo crec,
que això és més pistonut
que el tango de París.
Amor meu, vine aquí,
ballem l'últim tango a Manresa,
i abans de que quedis estesa,
garrella meva, has de fruir.
Si el trobes estantís,
aquest últim tango a Manresa,
jo et cantaré la Marsellesa
i et semblarà que ets a París.
La cosa porta cua,
doncs l'home s'hi habitua,
i al toc de la mantega
li ha agafat afició
i ara és com un suplici,
i no guanya pel vici,
cada cop surt més cara
la lubrificació.
I abans que la mantega
no el porti a la ruïna,
ho prova amb margarina,
del Montseny per fer país.
I diu a la muller:
- Calla que això va bé
i surt millor de preu
que el tango de París.
Amor meu vine aquí,
fes-me una truita a la francesa,
ara que tens la cuina encesa.
carinyo meu has de fregir.
Si ho trobes estantís,
lo de la truita a la francesa,
jo et cantaré la Marsellesa
i et semblarà feta a París. Atxís!