BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 5 d’octubre del 2009

El pelegrí

PELEGRÍ
Cançó popular / Adap J. Vidal Alcover

Pelegrí que ve de Roma
Així com cal, així com cal.
Que hi ha anat a complir vot.
Així com cal, així com cal.
Pelegrí que ve de Roma,
que hi ha anat a complir vot.
Quan arriba a la posada.
Així com cal, així com cal.
S'hi encamina ben resolt
Així com cal, així com cal.
Quan arriba a la posada,
s'hi encamina ben resolt.
Posader, deu-me posada.
Així com cal, així com cal.
Perquè vinc cansat i mort
Així com cal, així com cal.
Posader, deu-me posada,
perquè vinc cansat i mort
No hi tenim més que una cambra.
Així com cal, així com cal.
I hi clapem la dona i jo
Així com cal, així com cal.
No hi tenim més una cambra.
i hi clapem la dona i jo
M'hi poseu un xic de palla.
Així com cal, així com cal.
i m'hi feu un poc de lloc
Així com cal, així com cal.
M'hi poseu un xic de palla,
i m'hi feu un poc de lloc
Em foteu la nit enlaire.
Així com cal, així com cal.
No podria agafar el son
Així com cal, així com cal.
Em foteu la nit enlaire,
no podria agafar el son.
Per més bona assegurança.
Així com cal, així com cal.
M'hi pengeu un picarol
Així com cal, així com cal.
Per més bona assegurança,
m'hi pengeu un picarol.
Bona nit! I bona hora!
Mitjanit era tocada.
Així com cal, així com cal.
Ja repica l'esquellot
Així com cal, així com cal.
Mitjanit era tocada,
ja repica l'esquellot
Pelegrí, l'esquella canta:
Així com cal, així com cal.
Va molt alegre de to
Així com cal, així com cal.
Pelegrí, l'esquella canta,
va molt alegre de to
Posader, la vostra dona,
Així com cal, així com cal.
és qui li treu aquest so
Així com cal, així com cal.
Posader, la vostra dona,
és qui li treu aquest so
Pelegrí, que em fots la dona!
Així com cal, així com cal.
A repics de picarol!
Així com cal, així com cal.
Pelegrí, que em fots la dona,
a repics de picarol!
Posaders, vetlleu els hostes!
Així com cal, així com cal.
Pelegrins, que en vinguin pocs
Així com cal, així com cal.
Posaders, vetlleu els hostes,
pelegrins, que en vinguin pocs.

2 comentaris:

Oriol Cunillera ha dit...

Hi ha una molt petiteta variació d'aquesta cançó a 7 anys i un dia: Bona nit! I tapa't!

McAbeu ha dit...

ORIOL: Són "marca de la casa" de La Trinca aquestes petites diferències entre versions cantades en diferents moments. Gràcies per descobrir-nos aquesta.