BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 6 d’octubre del 2009

La nodrissa

LA NODRISSA
Lletra i música: La Trinca

Quan jo n'era petitet
jo en tenia una nodrissa,
grassa com un zepelí,
de davant no era pas llisa.
Com que jo era un animal,
enlloc de xuclar, bufava
i com era natural
la mamella se li inflava.
Fins que un dia, pel matí,
la nodrissa així em va dir,
així em va dir :
[ Respira, nano, respira.
Respira i no bufis més,
que si no, que si no,
que si no et foto un revés. ]
La nodrissa estava ja
per la meva culpa plena d'aire,
i va començar a pujar,
com un globus cel enlaire.
Tot pujant núvols amunt
va arribar a l'estratosfera,
per culpa d'un gamarús
i de la seva bufera.
Mentre s'anava enfilant,
encara anava cridant,
anava cridant:
[ Respira, nano, respira... ] -bis-