BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 10 d’octubre del 2009

Puja a l'avió

PUJA A L'AVIÓ
Lletra i música: La Trinca

Anava de vacances, alegrement,
em feia molta falta canviar d'ambient.
Va dir-me el de l'agència:
"Ara és l'ocasió!
Si vols passar-t'ho pipa,
viatja amb avió".
I així que van servir-nos la taronjada
vaig veure que la "juerga"
estava assegurada.
Volaré, oh, oh, oh, oh!
Hi havia camuflats, a l'aeroplà,
catorze terroristes de l'Orient Mitjà,
vestits de pastorets i amb un fusell
i el cap embolicat
amb mocadors de farcell.
"Que no es mogui ningú
i poca broma!",
i ens varen segrestar
en nom de Mahoma.
Volare, oh, oh, oh, oh!
( Subidubidú, puja a l'avió.
Subidubidubidubi, puja a l’avió.) -bis-
I anant amunt i avall
vàrem recórrer de gorra
la Seca i la Meca i la vall d'Andorra,
i quan me'n vaig cansar,
de fer el talòs,
vaig dir-li al que duia
el farcell més gros:
"Si no és molta molèstia
baixa a Comarruga,
que ja tinc la bufeta
sense cap arruga".
Volare, oh, oh, oh, oh!
Llavors ens va anunciar
un segrestador
que entrava la Creu Roja dintre l'avió.
Estant allà penjats com estaquirots,
venir-nos amb col·lectes...
ja són pebrots!
Per això quan van passar
pel meu costat
vaig dir-los:
"Oblideu-me, que ja he donat!".
Volare, oh, oh, oh, oh!
( Subidubidú, puja a l'avió.
Subidubidubidubi, puja a l’avió.) -bis-
De sobte, patarrumba! Un cop de mà!
Va entrar com una espècie de "Equipo A",
i va repartir llenya a quatre mans
que n'hi va haver per tots,
moros i cristians.
I quan es van quedar ben descansats,
van dir-nos:
"Apa, buenas! Ja esteu salvats!".
Volare, oh, oh, oh, oh!
Després d'extraviar-se
vàries maletes,
i totes les vacances
a fer punyetes,
ens van enviar a casa de repatriats
i aquí van retratar-nos ben retratats.
I tot el veïnat, quin enrenou!,
en veure'm al Lecturas
i al Casas Show.
Volaré, oh, oh, oh, oh!
( Subidubidú, puja a l'avió.
Subidubidubidubi, puja a l’avió.) -x5-

1 comentari:

Oriol Cunillera ha dit...

Un final s'ha variat a la versió No passa res d'aquesta cançó:
Puja a l'avió, puja a l'avió,
Subidubidubidubi, puja a l'avió,
Puja a l'avió, puja a l'avió,
Subidubidubidubi, puja, puja, puja, puja, puja a l'avió!!!