BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 5 d’octubre del 2009

Mollerussa, mon amour

MOLLERUSSA, MON AMOUR
Lletra i música: La Trinca

Mollerussa, Mollerussa,
Mollerussa, mon amour.
Per tu ploro, Mollerussa,
i del fons del cor em surt,
si sóc a terra estranya
no t'oblidaré,
i amb el temps i una canya,
potser tornaré
a Mollerussa, mon amour.
Jo he vist les platges de Miami,
jo he estat sota el sol a Hawaii,
també a Singapur,
i als “mares del sur”,
a Calcuta i a Bombai,
però ni els gratacels de Manhattan,
ni els monuments del Partenon
m'han fet oblidar
un poble català,
el més bonic del món!
Mollerussa, Mollerussa,
Mollerussa, mon amour.
Per tu ploro, Mollerussa,
i del fons del cor em surt.
Mai no podré oblidar
el piular dels ocells,
ni aquell tuf que feien els vedells,
quan estava a Mollerusa, mon amour.
"Los prados son verdes,
el cielo es azul",
les vaques pasturen
i ensenyen el cul,
a Mollerussa, mon amour...