BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 23 d’abril del 2010

Pere Ruiz (Pedro Ruiz - No Passa Res)



PERE RUIZ
(PEDRO RUIZ)
NO PASSA RES! [TV3 - 1987]

Quan jo vaig néixer era esgarrifós,
petit, petit, i molt furiós,
però més pelut que en “Jofre el Pilós”
i amb la mala llet que m'ha fet famós.

Ja de petit, anava cremat,
feia destrosses a cap edat.
Deien les noies del meu veïnat:
Ai!, en Pedritu si que és trempat.

Vinga.
Pere, Pere Ruiz,
petit però mal parit.

Com que amb les dones se'm dóna bé,
em persegueixen fins pel carrer.
Mentre em deixen sol i solter,
les miro i penso: Collons que bé!.

L'Anna Obregón em demana un ball,
l'Estefania vol un cavall,
i jo passo d'elles, i al cap d'avall,
em dono gust amb aquest raspall.

Vinga, vinga.
Pere, Pere Ruiz,
petit però mal parit.
Pere, Pere Ruiz,
petit però mal parit.

No sóc dels Fragues, ni dels Pujols,
ni dels Felipes ni dels Obiols,
a mi no m'enlluernen com a un mussol,
perquè no em passa pels patracols.
I ara aquí em sento sol i engabiat,
amb aquest tigre tan mal carat.
Senyors, la festa ja s'ha acabat
perquè La Trinca m'ha ben trincat.

Pere, Pere Ruiz,
petit però mal parit.
Ei!
petit però mal parit.
petit però mal parit.
Tararí!
petit però mal parit.
Eixerit!


Aquest apunt pertany a la sèrie on setmanalment publico les cançons emeses al programa "No Passa Res" [TV3-1987] i que van ser fetes a mida d'alguns dels convidats per ser cantades amb La Trinca