BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 10 d’octubre del 2009

La tele matutina

LA TELE MATUTINA
Lletra i música: La Trinca

I es que si una s'ho combina,
Caterina,
( fa la feina de la casa
i veu la tele matutina. ) -bis-
De primer fan els dibuixos
que em distreuen la canalla,
que ni es renten ni m'esmorzen
amorrats a la pantalla.
I llavors fan les noticies
i un "reprís" de la vigília,
i aprofito per anar a la plaça
a comprar per la família.
Més tard surten uns que expliquen
a quin preu va la patata,
es veu que al ser de la tele
els hi deixen més barata.
Després surt fent l'aeròbic
aquella xicota seca,
i passo el drap a tots els mobles
a ritme de discoteca.
I és que si una s'ho combina,
Angelina,
( fa la feina de la casa
i veu la tele matutina. ) -bis-
Els serials si que em distreuen,
i preparo la galleda
frego el terra de la sala
tot plorant com una bleda,
i és que ser tan milionari
només porta que molèsties.
Me'ls passa cada cosa!
Com pateixen, pobres bèsties!
I la sèrie mexicana
fa plorar pels descosits,
i m'eixugo amb la flassada
si m'enganxa fent els llits,
ploro en veure com pateixen
els pobrets de Dinastia,
mentre pelo quatre cebes,
mentre trio la llentia.
I és que si una s'ho combina,
Adelina,
( fa la feina de la casa
i veu la tele matutina. ) -bis-
Es veu que ara la dolenta
s'esbatussa amb la cunyada.
però no sé com s'ha acabat
que he hagut d'estendre la bugada,
i després quan el padrastre
l'arremanga sobre el piano
he baixat a obrir la porta
que trucava el del butano.
Ella treu una pistola
però no puc estar pel cas,
perquè soc a la finestra
estovant un matalàs.
I quan ella li replica:
"Vete al cuerno, putinera!",
ja s'han fet dos quarts de dues
i el més calent a l'aigüera.
I és que si una s'ho combina,
Florentina,
( fa la feina de la casa
i veu la tele matutina. ) -bis-
I si el meu home protesta,
jo sempre me les enginyo
per trobar la millor excusa
i li contesto: Carinyo,
com sempre,
( fot-li la culpa a en Calviño.) -x7-