BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 9 d’octubre del 2009

Fantasmes

FANTASMES
Lletra i música: La Trinca

Fantasmes, fantasmes...
[ Fantasmes per tot arreu,
fantasmes de totes menes,
fantasmes sense llençol,
fantasmes sense cadenes,
fantasmes a carretades,
fantasmes per tot el món
i sabeu com se'ls coneix
per lo fantasmes que són. ]
Com el que diu: "Soc liberal,
però que no em toquin la moral,
i és que el jovent s'està perdent,
van tots drogats i escabellats,
per força tens mals pensaments
veient les llistes de massatgistes,
la llenceria del Corte Inglés
i aquelles cuixes de l' “Un, Dos, Tres”.
Aquest país no té mesura,
vol disciplina i "mano dura",
hi ha cops que enyoro el General,
però, ep!, que consti que són liberal".
Fantasmes, fantasmes -bis-
[ Fantasmes per ... ]
I aquell polític que diu: "Mireu,
jo sóc el líder que us mereixeu.
Tal com proclama el meu programa,
amb mi el país serà feliç:
Els del metall tindran treball
i els “astillers” encara més,
la nostra flota, si així li rota,
pescarà gambes a les Quimbambes,
i tot Europa creurà oportú
que entrem de pressa
al Mercat Comú
i fins els russos suplicaran
que no sortíssim pas de l' OTAN".
Fantasmes, fantasmes -bis-
[ Fantasmes per ... ]
I aquell que explica: "En lo sexual
jo sóc un bèstia i un semental,
sóc un macarra i un gigolo,
i és que em fa cosa dir-les-hi que no.
I la parenta la tinc contenta
i les “querides” van ben servides
i les criades van escaldades
i les veïnes també van fines
i a més em faig, de tant en tant,
un bon "completo" per anar tirant.
Sóc un fusell de repetició,
mai se m'acaba la munició".
Fantasmes, fantasmes -bis-
[ Fantasmes per ... ]
Fantasmes, fantasmes -x8-