BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

diumenge, 15 de gener del 2012

Galeria Virtual de Records - 004


Pòster Promocional (1971)

Aquest cartell promocional del grup fou editat l'any 1971. Fa 68 cm d'ample i 98 cm de llarg.



Amb l'etiqueta RECORDS publico amb periodicitat mensual, el 15 de cada mes, uns posts on aniré recollint les imatges de diferents objectes relacionats amb La Trinca. Si voleu col·laborar amb aquesta galeria virtual, no dubteu a fer una fotografia de qualsevol cosa relacionada amb La Trinca o La Nova Trinca que encara guardeu (entrades o programes de concerts, targetes promocionals, "merchandising" divers, etc) i feu-me-la arribar al meu e-mail amb el màxim de dades per identificar-la en el temps i en l'espai. Amb molt de gust, la publicaré al blog.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola se sap si aquest 2012 tocaran la nova trinca?, si hi ha algun concert prvist o si ja no faran res mes?

McAbeu ha dit...

ANÒNIM: De moment no tinc notícies ni en un sentit ni en l'altre, continuarem atents a veure que ens diuen.

Anònim ha dit...

mersi per la informacio i per la rapidesa a conetestar que altres blocs no tenen!

Nuesa Literària ha dit...

Ostres ho sento molt! He vist visites des d'aquest blog cap al meu, i a l'arribar aquí veig tots aquests enllaços cap al meu blog "Nuesa Literària", que no sé com s'han produït. Últimament m'està passant molt això i ningú no em dóna una resposta; començo a estar desesperat. Si us plau, borra'ls, perquè es pensaran que faig SPAM. I si saps a què pot ser degut, t'agrairia que m'ho diguessis. Salutacions!

McAbeu ha dit...

JEREMIAS SOLER: Com t'he dit per mail no sé perquè surten tants enllaços del teu blog al meu. Però no hi pateixis, en cap moment he pensat que sigui spam que ja sé que els produeix el mateix Blogger.