BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Vestits de milionaris

VESTITS DE MILIONARIS
Lletra: Jaume Picas / Música: La Trinca

Vestit de milionari
no hi ha ningú que em pari.
Em deixen pas,
per què així faig respectar,
aixeco el nas
i tallo el bacallà.
Vestit de milionari
no hi ha ningú que em pari.
Em tracten bé
el gran financer i el notari.
Vestit de milionari
no hi ha ningú que em pari.
Puc trepitjar l'ull de poll del ciutadà,
la gent de bé m'aclama pel carrer.
Vestit de milionari
no hi ha ningú que em pari.
I fins m'han dit
que avui he sortit al diari.
Vestit de milionari
no hi ha ningú que em pari.
Si em ve de gust
la Roser m'ensenya el bust,
si tinc picor em grata la Rosó.
Vestit de milionari
no hi ha ningú que em pari.
Doncs, per anar bé,
un mai no pot ser ordinari.
(Amb vestits nous, amb vestits nous,
som una altra cosa.) -bis-