BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Tetona

TETONA
Lletra i música: La Trinca

Tetona, tetona, tetona del cor
escolta una estona la veu de l'amor.
No em siguis ingrata,
consola el meu mal.
De tant que t'estimo,... ai!
me'n trobo malalt...
Mireu que estic magre,
mireu que estic sec,
pateixo coragre,
no menjo ni bec,
De nit i de dia
només penso en tu,
de tant que t'estimo,
de tant que t'estimo,
me'n trobo dejú.
Tetona! Tetoneta meva!
Ai, tetona, que n'ets de bufona.
Tetona!
No em siguis ingrata,
consola el meu mal,
de tant que t'estimo, ai!
me'n trobo malalt...

Mitjançant un e-mail, en CARLES ens fa avinent
una petita variació en la lletra quan aquesta cançó
va sortir al recopilatori TEMES SG i EP's (CD - 1993)

Tetona, tetona, tetona del cor
escolta una estona la veu de l'amor.
No em siguis ingrata,
consola el meu mal.
De tant que t'estimo,... ai!
me'n trobo malalt...
Mireu que estic magre,
mireu que estic sec,
pateixo coragre,
no menjo ni bec,
De nit i de dia
només penso en tu,
de tant que t'estimo,
de tant que t'estimo,
me'n trobo dejú.
Tetona! 
...
No em siguis ingrata,
consola el meu mal,
de tant que t'estimo, ai!
me'n trobo malalt...