BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Tentasión

TENTASIÓN
Lletra i música: La Trinca

Vade retro! No vull que em provoquis
desitjos innobles.
No t'acostis! No vull que em despertis
l'instint animal.
No profanis les lleis més sagrades
de Déu i dels homes,
empenyent-me a estimbar-me
a l'abisme del pecat carnal.
A mi em van ensenyar
a no cometre "acciones impuras",
per què això debilita la vista
i la salut mental,
i em puc quedar tísic
i em pot caure el "pito" per terra
si m'enfango i m'enfango en el vici
de l'acte immoral.
He decidit: Per què la teva veu
ja no pugui temptar-me,
ni els teus cants de sirena
fer-me perdre els trucs.
He decidit: Amb un ferro roent
les orelles burxar-me,
tot furgant ben endins
fins matar-me el cuc.
He decidit:Per què la meva boca
impura voldria,
passejar pel teu cos
mossegant i xuclant.
He decidit: La llengua esgarrinxar-me
amb paper de vidre
i esbandir-me la boca
a glops de salfumant.
He decidit: Si ja sé que al mirar-te
em ve pell de gallina,
i per evitar qualsevol mal pensament.
He decidit: Fotre'm els ulls enlaire
amb una barrina,
per què només que et veig
ja em foto calent.
He decidit: Per què allò que tu saps,
sempre se m'estarrufa,
i és la causa i l'origen
dels meus mals passats.
He decidit: Asseure'm una estona
damunt de l'estufa
fins que senti olor de
pebrots escalivats.
Jo ja sé que després...
quedaré fet un nyap,
però no em temptaràs més...