BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Quin nas!

QUIN NAS!
Toon Hermans (Mien, waar is mijn feestneus)
Adap: Jaume Picas

No puc sortir de casa,
no goso treure el nas
i el metge, que és un ase,
em diu que sóc un cas.
El drama que m'afecta
li és indiferent
i del meu gran defecte
es burla tot dient:
[ Quin nas! Quin nas!
Valga'm Déu, quin nas!
Sempre al seu darrere
n'és el meu corcó,
el cas del nas m'exaspera.
Si algú volgués donar-me
una solució...
Si agafo les tisores criden:
no, no, no, no, no, no!
Sempre al seu darrere
n'és el meu corcó,
el cas del nas m'exaspera.]
Si el nas arriba a l'hora
m'espera impacient.
I quan el nas ja és fora
tot just deixo el seient.
La gent que se n'adona
ho esbomba tot seguit
i al cap de poca estona
esclata un gran brogit.
[ Quin nas! Quin nas!... ]
Ahir em diu l'estimada:
"Més val més que girem full"
Li feia una besada
per poc li trec un ull.
"Quimet, deixem-ho córrer,
hauràs de dormir al ras.
Au, ves-te'n a la porra
i emporta't aquest nas!"
[ Quin nas! Quin nas!... ]
Sempre al seu darrere
n'és el meu corcó,
el cas del nas m'exaspera
Si algú volgués donar-me
una solució...
Si agafo les tisores criden:
no, no, no, no, no, no!
Sempre al seu darrere
n'és el meu corcó,
el cas del nas m'exaspera

2 comentaris:

Anònim ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=9-4gi8VvoI8

Unknown ha dit...

Collonut, una gran feina