BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Propietari

PROPIETARI
Lletra i música: La Trinca

Així com és meu el cotxe,
el pis, el gos i el canari,
que sàpiguen tots els homes
que sóc el teu propietari.
I que tot Déu se'n “empapi”
de forma definitiva
que seràs sempre la meva
propietat en exclusiva.
[Ai!, Propietari, ai!, propietari,
jo sóc el propietari del teu cos.
Vine cap aquí!
Propietari, ai!, propietari,
jo sóc el propietari del teu cos...]
Sempre trobem algun manso
que et gira l'ull al passar,
vigila que si me'n canso
no et trec més a pasturar.
Que vull que ningú no gosi
resseguir-te el cos amb ànsia,
i que tothom es mantingui
a deu metres de distància.
[Ai!, Propietari, ... ]
Passa cap allà! Ui!, ui!, ui!...
I que no em cabregi massa
per què agafaré un martell,
et clavaré un clau al front
i t'hi penjaré un cartell
on escriuré amb lletra clara
i amb sang de les meves venes:
"Esta mujer sólo es mía, firmado: Francisco Llenas."
Propietari, ai!, propietari,
jo sóc el propietari del teu cos.
Vine cap aquí!
Jo t'inscriuré en el registre, monada,
ai! ai! ai!, de la propietat privada.
Propietari, ai!, propietari,
jo sóc el propietari del teu cos.
Vine cap aquí!
Vindràs aquí, ai!, vindràs aquí,
per què ets meva,
o si no et foto una gleva!
Propietari, ai!, propietari,
jo sóc el propietari del teu cos.
Passa cap allà!
Olegària, no m'ho facis, Olegària,
no em surtis contestatària!
Propietari, ai!, propietari,
jo sóc el propietari del teu cos.
Torna cap aquí!
Si sóc, si sóc, si sóc el teu propietari,
et mano més que un subsecretari!
Propietari, ai!, propietari,
jo sóc el propietari del teu cos...