BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Per primer cop

PER PRIMER COP
Lletra i música: La Trinca

És avui quan ho faré per primer cop,
per què un dia és un dia, o ara o mai!
Que hom tingui necessitats, és llei de vida,
i també el cos m'ho demana, què carai!
Quan arribo allà on m'han dit
hi ha gent fent cua,
educat demano tanda per entrar,
a la cua n'hi veig molts que dissimulen,
però n'hi ha alguns que ja la tenen a la mà.
Després d'esperar-me gairebé mitja hora
em diuen que passi a un departament,
i allà es troba ella tota seductora,
que sembla esperar-me temptadorament.
Me la busco i, valga'm Déu!
no me la trobo!
ja la tinc, ja me l'he tret, quina emoció.
Serà cosa de posar-la a l'orifici
i em preparo a efectuar la introducció.
Tot a dins li faig entrar, no toco vores,
i així l'acte, finalment, ja he consumat.
Dintre l'urna ja he ficat... la papereta,
ja he votat per primer cop.
Ja he votat, la, la la...

1 comentari:

Oriol Cunillera ha dit...

Hi ha una altra versió on ha canviat una petita variació al No Passa Res:
i allà es troba ella,
i és tan seductora,
que sembla esperar-me temptadorament.

i un final que han canviat a aquesta versió perquè acabi és:

La, la la, la, la la...
ja he votat!!!