BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 2 d’octubre del 2009

Pepeta

PEPETA
KIELE, KIELE, KIELE - Toon Hermans
Jaume Picas - La Trinca

Mira, mira, mira,
guaita, guaita, guaita.
N'és la Pepeta que va al mercat.
Mira, mira, mira,
guaita, guaita, guaita.
Pepeta, em tens el cor robat.
La noia que és com cal,
ja sap el que ha de fer,
es renta per Nadal
i per Sant Joan, també.
I quan la veig passar,
ja no em puc aguantar:
[ Pepeta, Pepeta,
per què sempre et fas l'estreta.
Pepeta, Pepeta, ai, Pepeta,
quan et veig el cor em peta.] -bis-
Mira, mira, mira,
guaita, guaita, guaita.
És la Pepeta que va al mercat
Mira, mira, mira
guaita, guaita, guaita
Pepeta, em tens el cor robat.
Al braç porta un cistell
i al cap porta un farcell,
i té un color de pell
més "maco" que un vedell.
I quan la veig passar,
ja no em puc aguantar:
[ Pepeta, Pepeta
per què sempre ... ] -bis-
Lalala, lalala ...