BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 13 d’octubre del 2009

Mondongo

MONDONGO
Lletra i música: La Trinca

Si veus un piló de negres
a una plantació:
No ets a Alabama, no ets a Geòrgia
ni al Mississipi, Oh! No!.
I, si els veus collir maduixes
en lloc de cotó:
Ets pels volts de Llavaneres,
Arenys de Munt o Mataró... a Mataró!
[ Bongo, Mondongo, Lo
Tanga, Katanga, La
Lelo, Canguelo, Le
Etxumbamba! ] -bis-
Tinc una feina segura
i una promesa nativa
que s'empenya a totes hores
que li canti l'Old Man River.
Quan em veu la pelleringa,
la pubilla s'arremanga
perquè sap que en un mandinga
hi trobarà mandanga.
[ Bongo, Mondongo, Lo... ] -bis-
Si ara em vull quedar al Maresme,
ningú tindrà res a dir-me.
Jo m'integro tant com puc
i ja començo a destenyir-me.
I aprendré a ballar sardanes,
molt millor que l'home blanc,
que els de races africanes
portem el ritme a la sang.
[ Bongo, Mondongo, Lo... ] -bis-
Prou que es veu que a Catalunya
no hi ha problemes de raça,
perquè adoren a una negra
a qui diuen "Morenassa".
I la tenen a una cova,
qualsevol dia m'hi arribo.
Quina conya si resulta
que és de la meva tribu!
[ Bongo, Mondongo, Lo... ] -x5-