BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

diumenge, 4 d’octubre del 2009

Lulú

LULÚ
Lletra i Música: La Trinca

[ Lulú, Lulú.
Els xicots se m'enamoren
quan em veuen passejar.
Lulú, Lulú.
Doncs, com vostès poden veure,
estic per sucar-hi pa.
Lulú, Lulú.
Tinc un novio de Sevilla
i un altre de Palamós.
Lulú, Lulú.
L'andalús és un baranda
i el d'aquí és un fastigós,
però, a mi m'agraden tots dos.
Lulú, Lulú, Lulú. ]
L'un, em diu molt salerós:
- Eres tu como una estrella
de las que alumbran de noche.
I l'altre, el desagradós:
- A mi em sembla que no arribes
ni a un fanalet d'un cotxe, uh! uh!.
El sevillà em diu així:
- Si fueras, niña torera,
a los hombres lidiarías. Ele!
Em respòn el gironí:
- Òndia! però si un home fes de toro,
potser t'enforquillaria.
Però jo no puc fer-hi res,
si tots dos em fan el pes.
Abans que llençar un promès,
més val fer una ménage a tres.
[ Lulú, Lulú... ]