BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 13 d’octubre del 2009

La meva cançoneta

LA MEVA CANÇONETA
Lletra i música: La Trinca

Quan s'aixeca el sol
i ja despunta el dia,
tinc a flor de llavis una melodia.
M'enfilo al terrat d'una revolada
engegant pels aires la meva tonada.
[ Prrrt... Prrrt... refilo la cançó
Prrrt... Prrrt... amb aquella il·lusió
Prrrt... Prrrt... i em quedo descansat
Prrrt... Prrrt... això és felicitat. ]
Pujo l'autobús i engego la tonada
i baixa tothom la pròxima parada,
i no n'hi ha per tant!
Què l'hi trobaran?,
si és una cançó la mar d'ensopegada.
Vaig anar a fer la ronda
a la meva promesa
i als primers compassos
ja va caure estesa
i és que no tothom té "sabiduria"
per poder apreciar la meva melodia.
[ Prrrt... Prrrt... ]
I les secretàries i les taquimeques
m'han prohibit que mengi
botifarra amb seques
i s'ha rebel·lat tota l'oficina
contra, la meva fal·lera “cantarina”.
I ara m'he apuntat
a un grup ecologista,
perquè comparteixen
el meu punt de vista:
Si la pol·lució ens fa la punyeta,
cantarem a cor la meva cançoneta.
Ey! Everybody...
[ Prrrt... Prrrt... ]