BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 9 d’octubre del 2009

Flash Reagan

FLASH REAGAN
Lletra i música: La Trinca

Ladys and gentlemen,
amb tots vostès, el President
dels Estats Units d’Amèrica del Nord:
Engego la maquineta, ...punyeta!
surt un cel tot estrellat
i m'ataquen els marcianos
...marranos!
no sabeu amb qui heu topat!
És la guerra de l'espai, ...carai!
això està ple d'invasors,
Cada cop que un es derrumba,
...patxumba!
n'apareixen vint-i-dos.
N'esquivo un que em dispara
...ui ara!
amb el canó de neutrons
però el fulmino i l’espatxurro.
...per burro!
vejam qui té més protons!
Sóc un heroi!, sóc un heroi!
En mato més
que quan sortia de cowboy.
Ja m'estan causant molèsties
...què bèsties!
i que en són d'emprenyadors,
però els endinyo un bon mandau
...pinyau!
Fuego, làser, uno y dos!
Contrataquen els esguerros,
...gamberros!
no m'han encertat de poc,
tinc els alerons de plàstic
...quin fàstic!
així no es pot anar enlloc.
M'han esberlat la mampara
...Ai!, Mare!
i el làser se m'ha encallat,
m'han escaguitxat el casco
...quin xasco!
la partida s'ha acabat.
Quins malparits, quins malparits,
fer-me això a mi,
al president d'Estats Units.
Diré al Senat, diré al Congrés
que em concedeixi per la defensa:
Cinc duros més!.
Diré al Congrés, diré al Senat
que ara la guerra de les galàxies
ha començat.
Ara ordenaré a la NASA ...és massa!
fer la guerra de l'espai
i al president de la NATO ...au xato!
que organitzi el guirigai.
I atacarem els soviètics ...frenètics!
des dels espais exteriors
que en aquests jocs de pantalla
...no falla!
guanyen sempre els invasors.
I obligaré a tots els russos
...pallussos!
que aprenguin la Bíblia en vers
i que el Papa em canonitzi
...Sant Reagan!
el patró de l'univers.
No ve d'un tros, no ve d'un tros,
jugo a la guerra de les galàxies,
però a l'engròs.
Sóc un heroi!, sóc un heroi!,
En mato més
que quan sortia de cowboy.
M'admiraran, m'admiraran,
com a en Flash Gordon,
al Pato Donald i a en Superman.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Sempre he pensat que deien "m'han esgarrinxat el casco"

McAbeu ha dit...

UNKNOWN: M'he tornat a posar la cançó i he de dir que jo continuo escoltant tota la lletra tal com la reprodueixo al post. No sé si tu tens una altra versió del tema (en aquest cas t'agrairia que me la fessis arribar) o simplement el teu record no és del tot exacte.