BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 9 d’octubre de 2009

Flash Reagan

FLASH REAGAN
Lletra i música: La Trinca

Ladys and gentlemen,
amb tots vostès, el President
dels Estats Units d’Amèrica del Nord:
Engego la maquineta, ...punyeta!
surt un cel tot estrellat
i m'ataquen els marcianos
...marranos!
no sabeu amb qui heu topat!
És la guerra de l'espai, ...carai!
això està ple d'invasors,
Cada cop que un es derrumba,
...patxumba!
n'apareixen vint-i-dos.
N'esquivo un que em dispara
...ui ara!
amb el canó de neutrons
però el fulmino i l’espatxurro.
...per burro!
vejam qui té més protons!
Sóc un heroi!, sóc un heroi!
En mato més
que quan sortia de cowboy.
Ja m'estan causant molèsties
...què bèsties!
i que en són d'emprenyadors,
però els endinyo un bon mandau
...pinyau!
Fuego, làser, uno y dos!
Contrataquen els esguerros,
...gamberros!
no m'han encertat de poc,
tinc els alerons de plàstic
...quin fàstic!
així no es pot anar enlloc.
M'han esberlat la mampara
...Ai!, Mare!
i el làser se m'ha encallat,
m'han escaguitxat el casco
...quin xasco!
la partida s'ha acabat.
Quins malparits, quins malparits,
fer-me això a mi,
al president d'Estats Units.
Diré al Senat, diré al Congrés
que em concedeixi per la defensa:
Cinc duros més!.
Diré al Congrés, diré al Senat
que ara la guerra de les galàxies
ha començat.
Ara ordenaré a la NASA ...és massa!
fer la guerra de l'espai
i al president de la NATO ...au xato!
que organitzi el guirigai.
I atacarem els soviètics ...frenètics!
des dels espais exteriors
que en aquests jocs de pantalla
...no falla!
guanyen sempre els invasors.
I obligaré a tots els russos
...pallussos!
que aprenguin la Bíblia en vers
i que el Papa em canonitzi
...Sant Reagan!
el patró de l'univers.
No ve d'un tros, no ve d'un tros,
jugo a la guerra de les galàxies,
però a l'engròs.
Sóc un heroi!, sóc un heroi!,
En mato més
que quan sortia de cowboy.
M'admiraran, m'admiraran,
com a en Flash Gordon,
al Pato Donald i a en Superman.