BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

diumenge, 4 d’octubre del 2009

Esvalotat

ESVALOTAT
Lletra: Jaume Picas / Música: La Trinca

[ Esvalotat, eh! esvalotat, eh!
T'ha perdut el teu mal cap.
Esvalotat, eh! esvalotat, eh!
Mira com has acabat. ]
M'agradava parlar a crits
i córrer i bellugar-me i fer tabola
amb noies de cap verd
com l'escarola,
de dies i de nits.
M'agradaven els grinyols,
que fan les meves rodes als viratges,
conèixer una turista per les platges
i anar a buscar cargols.
[ Esvalotat, eh! ... ]
Esvalotat! (x4)
A mi m'agrada fer el mussol,
fer versos i sentir el vent a la cara,
i us dic que tant feliç com ho sóc ara,
no ho és tothom qui vol.
A mi m'agrada pasturar,
feliç com un vedell
per l'herba tendra,
i no vull tenir sogra, ni ser gendre,
ni fer-me capellà.
[ Esvalotat, eh! ... ] -bis-