BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 10 d’octubre del 2009

Em descontrolen les neurones

EM DESCONTROLEN LES NEURONES
Lletra i música: La Trinca

I ara, i ara atenció perquè sortiran
els més bèsties, els més marxosos,
els més sonats, els Maníacs Insaciables...
Uh, pa, pa -x3-
Oh, Ih, Ih, Ah, Oh
Nena!
Com vas pel món tan desnerida
i amb la pitrera escarransida,
i no amb uns bons palpissos
bellugadissos?
I és que nena!
No tens ni mitja queixalada
i em ve de gust la cansalada.
M'agrada la Madona
que està grassona.
Servidor... uo, uo, uo!
[ Em descontrolen les neurones
les ties rodones, tirant a bacones.
Em descontrolen les neurones
i és que em fa perdre la xaveta
que n'hi hagi a l'esquerra,
que n'hi hagi a la dreta. ]
Nena!
T'has de fer omplir la pelleringa:
això ho arreglen amb xeringa
i amb una bombona
de silicona.
I és que nena!
Una pitrera revinguda
de dimensió desconeguda,
d'aquelles que un s'hi amorra
i hi ha camp per córrer.
Servidor... uo, uo, uo!
[ Em descontrolen les neurones... ]
I si ets així
ets la "baby" que jo vull.
I si ets així
ves-te posant en remull.
Uo, uo, uo, uo
Nena! pa, pa -x3-
Ah, ah, ah...... Nena!
Vull que els teus pits em facin ombra
i que rodolin per l'alfombra
com dues tonelades
incontrolades
I és que nena!
Farem un número extraordinari,
intentaré el salt de l'armari.
Veuràs com et rebrego
si t'arreplego.
Servidor... uo, uo, uo!
Em descontrolen les neurones
les ties rodones tirant a bacones.
Em descontrolen les neurones
i coincideixo amb els carrosses
que, preu per preu,
mamelles grosses!
Em descontrolen les neurones
les ties rodones, tirant a bacones.
Em descontrolen les neurones
Txuri, txuri, txuri, atxuri, du, pa, pa
Em descontrolen les neurones
les ties rodones, tirant a bacones.
Em descontrolen les neurones
Da, du , ro , ro, ro, da, du, ro , ro
Em descontrolen les neurones
les ties rodones, tirant a bacones.
Em descontrolen les neurones
Auanbabaluba, balambambu
Em descontrolen les neurones