BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 3 d’octubre del 2009

Cantem perquè volem

CANTEM PERQUÈ VOLEM
Lletra i música: J. Picas / La Trinca

Cantem, cantem, perquè volem.
Cantem, cantem i no callem.
Cantem per fer xivarri,
per prendre el pèl al barri.
Cantem perquè és bo pels pulmons.
Cantem per estripar cançons.
Cantem perquè volem,
si! senyora i no callem.
- - - - - -
Tinc la veu fresca i seductora,
sóc elegant i refinat,
amb una gràcia que enamora
i un cor de gran capacitat.
Però el meu detall més formidable,
és una barba colossal,
un serrell dolç inimitable,
de pura seda natural.
- - - - - -
Quan jo treballo amb la mirada,
guardeu-vos dones d'aquest foc.
No em resisteix ni la casada,
més d'un marit ja es torna groc.
El meu ardor no té fronteres,
però a mi em sap greu fer tan de mal,
per això utilitzo les ulleres
i el meu mirar no és tan fatal.
- - - - - -
Aquell du barba i aquest no hi guipa,
jo no tinc res d'especial,
però és un detall que no m'empipa
jo sóc així i res no em cal.
Sóc un pèl prim i amb molta altura,
i per això em diuen llargarut,
però tinc flexible la cintura
i m'he ajupit si ha convingut.
- - - - - -
Cantem, cantem, perquè volem.
Cantem, cantem i no callem.
Cantem per fer xivarri,
per prendre el pèl al barri.
Cantem perquè és bo pels pulmons.
Cantem per estripar cançons.
Cantem perquè volem,
si! senyora i no callem.