BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

diumenge, 4 d’octubre del 2009

Bestiari 08

08.- VIVALDA - JO - BON VENT


Si m'embrutes, t'emmascaro! -bis-
Què?, què?...
Pagueu i entreu, xics i grans,
i veureu la pasterada del teatre abunyolat.
Pom, pom...
Becket, Adamo, Ionesco... Tararí!
Ionesco... Tararí! -bis-
Becket, Adamo, Ionesco... Tararí!
Brossa, Pedrolo, Arrabal...
Si m'embrutes, t'emmascaro! -bis-
Què?, què?...
Afluixeu i entreu germans,
les poltrones a pesseta i les cadires a ral,
esnobs i pòtols de franc....

Però a vegades fan bitlles, els del seny damnificat

“Se m'arrapen conquilles a desdir,
creixen arreu de mi molses estranyes.
He naufragat, temps ha, i resto encara
sentimental il·lús al cul de sac de les anti-muntanyes,
des d'on pretenc la mà enguantada de gust
que em desperti la pell i les entranyes”.

[ Bon any!, crido al fidel company.
Bon vent!, crido a la mala gent.
Què de tots els animals,
sovint l'home és el més fals.
Volem amor i llibertat, votem per la sinceritat.
Lluny les trampes i el joc brut,
d'aquest món tan mal fotut. ]
Si les coses rutllen llises,
tots serem uns bons minyons:
Molt ben parits!
Però si sents tocar campanes,
no t'amaguis pels racons:
Amunt i crits!
Si les coses rutllen llises,
tots serem uns bons minyons:
Però si sents tocar campanes,
no t'amaguis pels racons:
[ Bon any!, crido al fidel company... ]
Volem amor i llibertat, votem per la sinceritat.
Lluny les trampes i el joc brut,
d'aquest món tan mal fotut